Ir uzsākta EXIT RĪGA vēstnešu kampaņa!

17.04.2024.

Lai par tūrisma iespējām Pierīgā uzzinātu pēc iespējas plašāks loks, ir uzsākta sadarbība ar vairākiem digitālā satura veidotājiem. 2024. gada 12.aprīlī ar atklāšanas pasākumu Vides izglītības centrā “Botania” ir uzsākta EXIT RĪGA zīmola VĒSTNEŠU kampaņa, kas ilgs līdz pat 2025.gada pavasarim.

 

Par pirmajiem EXIT RĪGA VĒSTNEŠIEM, par pamatu ņemot Instagram platformu, ir kļuvuši: Agrita Grīnberga (@agritagrin), kura pārsvarā ceļo kopā ar ģimeni un daudz publicē saturu, kas saistīts ar dabas tūrismu; Kristīne Gražule un Ričards Rihards Bringa (@viewfinder_lv), kuri stāsta arī par pasākumu tūrismu un vienmēr ceturtdienās publicē saturu ar idejām nedēļas nogalei; Kristīne Kuļešova (@kristine_kulesova), kura stāsta ne tikai pa ceļošanu kopā ar ģimeni, bet arī dalās ar garšīgām receptēm, Elīna Vaičule Juršena (@elinavaicule), kura ir izveidojusi pati savu Lavijas digitālo karti  un Diāna Nemme (@diana_latvia.adventures), kura īpašu uzmanību velta tieši neparastākām un mazāk zināmām vietām Latvijā.

 

Vēstnešu uzdevums kampaņas laikā būs aicināt sekot EXIT RĪGA, stāstīt par zīmolu, kā arī dalīties ar ierakstiem, kas tapuši kampaņas laikā apceļojot Pierīgas tūrisma objektus un pasākumus. Vēstnešu ideja ir, pirmkārt, informēt pašu vietējo sabiedrību par EXIT RĪGA zīmola un kanālu esamību, aicināt sekot tiem un iesaistīt vietējās sabiedrības locekļus savai dzīvesvietai tuvu tūrisma objektu atpazīstamības veicināšanā. Vietējo iedzīvotāju stāsti par tiem tuvām un labi zināmām atpūtas vietām var piesaistīt gan ar uzticību vietējā produkta vai pakalpojuma lietotājam, gan piedāvāt neierastu skatu uz tūrisma objektiem no cilvēkiem, kas tos, ikdienā iespējams apmeklē nedaudz citādu mērķu vadīti – dodoties ikdienas sporta aktivitātēs vietējās dabas takās, iknedēļas vakara vai brīvdienu pastaigās ar ģimeni, vietām, kur atgūst enerģiju pēc garas darba dienas vai ikdienā pie vietējiem ražotājiem iegādājas dāvanas sev tuvajiem cilvēkiem. Šīs vietas un objekti vienlaicīgi ir interesanti arī tūristiem.

 

Vēstnešiem par viņu ieguldījumu  zīmola popularizēšanā nav paredzēts atalgojums, bet tā būs iespēja vietējiem sociālā satura veidotājiem dot ieguldījumu savu dzīvesvietas pilsētu un novadu atpazīstamības veicināšanā, kā arī popularizēt sevi caur EXIT RĪGA kanāliem. Kā pateicība un pamudinājums ceļot pa Pierīgu vēstnešiem būs reģiona tūrisma uzņēmēju sarūpētās ieejas biļetes pasākumos un objektos, dāvanu kartes atpūtas vietās, kā arī cita veida piedāvājumi un iespējas nobaudīt tūristiem domātos pakalpojumus EXIT RĪGA teritorijā. Pavasarī, līdz pat maija beigām, Vēstneši būs gaidīti vairāk kā 20 dažādos tūrisma objektos, vietās un pasākumos.

 

EXIT RĪGA vēstnešu kampaņa tiek īstenota Pierīgas reģiona tūrisma konkurētspējas paaugstināšanas projekta “Pierīgas tūrisma reģiona konkurētspējas paaugstināšana ar ilgtspējīgiem un digitālajiem risinājumiem” (Nr. 23-00-A019.332-000002), ko īsteno biedrība Pierīgas Partnerība sadarbībā ar vietējās rīcības grupām Partnerība Daugavkrasts, Biedrība "Gaujas Partnerība", Zied zeme, Biedrība Ropažu Salaspils partnerība, Stopiņu un Salaspils Partnerība, Jūras Zeme un Pierīgas tūrisma asociācija Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam apakšprogrammā „Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība” ietvaros.

 

Vairāk par projektu: https://ej.uz/TURISMA_SADARBIBA 

 

#ExitRīga #Pierīga #apceļoPierīgu

 

 

Informāciju sagatavoja:

Elīna Brigmane, Aiva Vancāne,

EXIT RĪGA komanda t.:28347211

 

logo_kopa_exit_Riga.png